Garantie

  • Asistență generală și ghidare specifică

    Garanțiile sunt reglementate de Codul civil și sunt valabile pentru toate contractele de consum (achiziții). pe baza acestor drepturi, în cazul în care, mai puțin ar putea fi de așteptat (raport preț / valoare) de calitate, produs cu defecte defecte ascunse în calitate în consumator (astfel încât defectul nu poate, și își asumă dreptul de a cumpăra produsul fără defecte), atunci contractul și, prin urmare, distribuitorul este responsabil.

    În general, aceasta reprezintă o defecțiune dacă produsul nu îndeplinește următoarele criterii:

    • să fie potrivite în alte scopuri decât cele de același tip (și de categorie de preț) utilizate în mod normal
    • trebuie să aibă caracteristicile descrise de debitor și prezentate de către inculpat ca model

    Luați întotdeauna în considerare recomandările noastre scrise și orale pentru fiecare produs, care are o relevanță deosebită pentru sportul ecvestru. De exemplu, șa, pantaloni, cuburi, butoane, etc. perfect scopuri hobby, o persoană ușor, cal rare, ascultător cal, bine pregătiți întâlnește competiția de dresaj și nu este potrivit pentru utilizare, ore de utilizare pe zi, atunci când echipamentul mânji de familiarizare, etc calareti mai grele.

    • trebuie să aveți calitatea, și ar trebui să ofere performanța același tip convențional (și preț) servicii, și care titularul se poate aștepta, având în vedere natura serviciului și pârâtul, producătorul, importatorul are, sau un reprezentant al serviciului proprietățile specifice ale produsului

    Prețul se referă întotdeauna la calitate, cu excepția produselor de rulare, de ieșire, de ultimă oră care pot fi de foarte bună calitate și articole cu preț foarte scăzut.

    • să fie adecvate scopului stabilit de titularul dreptului dacă solicitantul la adus la debitor la momentul încheierii contractului și debitorul a convenit

    Aici, am dori să subliniem faptul că produsele actualizate, reduse - dacă nu sunt sezoniere, nu mai sunt fabricate și funcționează - sunt mai ieftine deoarece nu îndeplinesc calitatea așteptată. În aceste cazuri, erorile estetice, cum ar fi uzura pielii și pierderea de culoare pot apărea în curând. Ele nu sunt la fel de durabile ca și aceleași tipuri de bunuri defavorizate, dar pot fi utilizate numai cu anumite restricții - dar din cauza prețului foarte favorabil, cumpărătorii au nevoie de acest tip de vânzare. Cu toate acestea, în fiecare caz, suntem conștienți de cauza devalorizării pentru clienții noștri și cumpărătorul trebuie să fie conștienți de recunoaștere. (Semnătura, transferul etc.)

    Și cumpărătorul ar trebui să țină cont

    • trăsăturile speciale ale anumitor tipuri de cai și echipamentele speciale pe care le folosesc (de exemplu, șa non-occidentale pentru nonius, nu folosim butoane de nylon ieftine)
    • aspecte adecvate privind îmbrăcămintea și echipamentele de protecție (de exemplu, un număr mai mare de pantaloni cu un număr mai mic de pantaloni, cricuri mai mari achiziționate pe baza "pe atunci"),
    • Sfaturi privind îngrijirea pielii (chiar înainte de prima utilizare) și curățarea echipamentului, deoarece neglijarea acestora este o pierdere de garanție!

    Nu putem fi trași la răspundere pentru astfel de erori cauzate de cumpărarea și utilizarea din neglijență!

    Dacă eroarea a apărut în timpul utilizării normale, se presupune că aceasta este o defecțiune.

    Cel mai tipic exemplu de aplicare a dreptului de garanție este plângerea legată de încălțăminte. De obicei, nu există nici o garanție pentru încălțăminte (opțional). Se spune că este o "garanție de jumătate de an", deoarece garanția oferă aceleași drepturi ca garanția pentru primele 6 luni. Printre garanția pentru primele șase luni, iar partea rămasă din diferența este că, în cazul în care cauza formării defect al litigiului, acesta trebuie să dovedească comerciantului pentru primele șase luni, care nu este cauzată de utilizarea normală, iar apoi sarcina probei este inversată, consumatorul trebuie să dovedească faptul că cauza erorii era deja în vigoare și era în uz normal.

    Sus
  • Cumpararea seilor

    In cazul achizitiei unei sei, societatea noastra se angajeaza la restituirea pretului produsului, daca se adevereste dupa incercare pe cal ca produsul nu este potrivit dintr-o oarecare motiv. Aceasta garantie si angajament devine imposibil in momentul in care produsul s-a deteriorat chiar si in cel mai mic detaliu sau prezinta orice urma de folosinta (urma de catarama, urma de scarita, urme de apasare pe sa, ect.)

    Sus
  • Sfaturi si ghid de ingrijire al echipamentelor

    Ingrijirea produselor din piele (sa, harnasament, curele, ect.)

    Dupa ce ati cumparat produsul, -inainte de prima folosire, cu pensula sau carpa moale si ulei sau unsoare pentru piele, stergeti si inbibati piesele facute din piele. De asemenea dupa fiecare folosire sa indepartati impuritatiile de pe piele cu ajutorul unui burete imbibat cu sapun de piele si dupa repetati intretinerea pielii. Dupa uscare se poate lustrui pielea cu carpa moale.

    Daca omiteti aceste practici de intretinere, produsul din piele destul de rapid se deterioreaza, apar crapaturi pe suprafata si i-si pierde durabilitatea. Produsele din piele intorsa nu trebuie spalate cu sapun si unse cu ulei sau unsoare. Trebuie curatate cu ajutorul unei perii cu par tare sau panza abraziva. Consistența și durabilitatea produselor din piele este asigurata de aceasta ingrijiree consecventa si continua. La ingrijire va atragem atentia sa folositi doar produse destinate ingrijirii pieli si nu altceva. Din acesta gama de produse de ingrijire piele Tattini ofera un spectru foarte larg. Alte materiale sau solutii poate sa deterioreze pielea, cusutura sau pigmentarea (coloratura).

    In cazul reclamatiilor garantia se accepta doar in cazurile in care produsul din piele a fost intretinut corespunzator.

    Intretinerea incaltamintelor din piele:

    Dupa folosire suprafata de piele el incaltamintei trebuie curatata mecanic cu carpa sau perie. Dupa aceasta curatare incaltamintea trebuie tratata cu sapun de piele iar dupa indepartarea sapunului se aplica pasta de lustruire, uleiul sau unsoarea de piele. La piele nubuc trebuie sa folosit solutie de curatare adecvata!

    In cazul incaltamintelor trebuie sa utilizati produsul conform scopului predestinat acestuia. Curatirea si ingrijirea sistematica al produsului garanteaza o perioada lunga de folosire. Va rugam cu insistenta cititi si luati in vedere informatiile de utilizare al produsului. La produse de intretinere piele va recomandam articolele de calitate Tattini.

    In cazul reclamatiilor garantia se accepta doar in cazurile in care produsul din piele a fost intretinut corespunzator.

    Sus
  • Ghid de spălare

    Spalarea imbracamintei si articolelor de echitatie

    Pantalonii bumbac sau panza, camasile, sacourile, hainele, valtrapurile, paturile, ect. sau produsele facute din piele lavabila (jambiere, manusi, ect.) se spala obligatoriu in apa de 30 grade C, conform indicatiilor ghidului anexat.

    La spalare va rugam cu insistenta sa cititi informatiile de pe eticheta produsului. Acolo o sa aflati informatii despre temperatura apei, felul detergentului si modul cel mai indicat de uscare. Alegerea masurii corecte la haine influenteaza in mod decisiv durata de viata al materilalul textil si a cusaturilor.

    La uscare sa nu expuneti produsul direct actiunii unei surse de caldura sau soarelui!

    Intretinerea blanitei de miel:

    Pentru spalarea blanitei folositi doar produse special destinate acestui scop. Doar aceste produse asigura o curatire si ingrijire eficienta. La spalarea blanitei urmaritii indicatiile date: apa rece, blanita intinsa, uscare adaptat formei, ect.

    In cazul reclamatiilor garantia se accepta doar in cazurile in care produsul din piele a fost intretinut corespunzator.

    Sus
  • Garanție

    În ce caz poate un Utilizator să utilizeze dreptul de acces la serviciu?
    În cazul unei administrări defectuoase a companiei care operează magazinul web, puteți solicita o plângere împotriva companiei conform regulilor Codului civil.

    Ce drepturi are Utilizatorul pentru reclamație?
    Utilizatorul poate, la alegerea sa, să aibă următoarele solicitări de asigurare: el poate solicita corectarea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care îndeplinirea oricărei reclamații făcute de Utilizator este lipsită de importanță sau ar presupune un cost suplimentar disproporționat pentru întreprindere. Dacă nu ați solicitat sau ați solicitat o corecție sau o înlocuire, puteți solicita o livrare proporțională a contraprestației sau puteți repara sau corecta eroarea în detrimentul utilizatorului sau puteți să întrerupeți repararea sau să încheiați altfel contractul. De asemenea, puteți trece de la alegerea dreptului de garanție la altul, însă costul tranziției va fi suportat de Utilizator, cu excepția cazului în care este justificat sau dacă firma a dat o cauză.

    Care este termenul limită pentru validarea revendicărilor de asigurare a utilizatorului?
    Utilizatorul este obligat să dezvăluie eroarea imediat după descoperire, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea erorii. În același timp, rețineți că nu veți mai putea aplica drepturile de garanție după perioada de prescripție de doi ani.

    Cui vă puteți impune revendicarea?
    Utilizatorul își poate aplica cererea de garanție împotriva companiei.

    Ce alte condiții trebuie să aplicați drepturile de garanție?
    În termen de șase luni de la data livrării, nu există nicio altă condiție care să permită revendicarea revendicării dvs. dincolo de eroarea de livrare, în cazul în care utilizatorul verifică dacă produsul sau serviciul a fost furnizat de operatorul webshop. Cu toate acestea, după șase luni de la data livrării, utilizatorul va trebui să demonstreze că defectul recunoscut de Utilizator era deja la momentul executării.

    Sus
  • Garanția de produs

    În acest caz, un utilizator poate folosi o garanție a produsului?
    În cazul unui defect într-o mișcare (produs), utilizatorul poate, la alegerea sa, să solicite o reclamație de garanție sau de garanție.

    Care sunt drepturile utilizatorului în cadrul revendicării privind garanția produsului?
    Ca cerință de garanție a produsului, puteți solicita numai reparația sau înlocuirea produsului defect.

    În ce cazuri este produsul considerat defect?
    Produsul este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare atunci când este introdus pe piață sau dacă nu are caracteristicile specificate de producător.

    Care este termenul limită pentru validarea revendicărilor produsului de către utilizator?
    Revendicările produselor dvs. pot fi validate de utilizator în termen de doi ani de la data introducerii produsului pe piață. După acest termen, își va pierde dreptul.

    Cui și în ce alte condiții puteți solicita revendicarea privind garanția produsului?
    Puteți revendica revendicările produselor dvs. numai împotriva producătorului sau a distribuitorului produsului mobil. Un defect de produs trebuie să fie dovedit de un utilizator atunci când revendică răspunderea pentru produs.

    În acest caz, producătorul (distribuitorul) este scutit de obligația de răspundere a produsului?
    Producătorul (distribuitorul) este exceptat de la obligația de răspundere a produsului numai dacă poate dovedi că:

    • produsul a fost fabricat sau introdus pe piață pentru activități neprofesionale; sau
    • Eroarea nu a putut fi recunoscută la momentul introducerii produsului pe piață în conformitate cu stadiul tehnicii și stadiul tehnicii
    • defectul produsului derivă din aplicarea unei cerințe legale sau obligatorii de reglementare.
    Producătorul (distribuitorul) dispune de dovezi suficiente care să justifice exceptarea.

    Rețineți că, datorită aceluiași defect, este posibil să nu puteți aplica simultan și simultan garanțiile și garanțiile. Cu toate acestea, în cazul validării cu succes a revendicării privind garanția produsului, puteți solicita revendicarea în garanție a produsului înlocuit sau a piesei reparate fabricantului.

    Sus
  • Folosirea dreptului la garantie

    In ce cazuri poate sa se foloseasca un Utilizator dreptul la o garanție?
    În cazul unei performanțe incorecte privind anumite bunuri de consum pe termen lung. Operatorul de webshop este obligat să ofere o garanție dacă utilizatorul este considerat un consumator.

    Ce drepturi și termene sunt acoperite de garanție?
    Perioada de garanție este de un an. Livrarea timp de garanție pentru consumatorii de bunuri sau dacă instalarea se face de către distribuitorul sau reprezentantul său, va începe la data de start-up.

    Pe baza cererii dvs. de garanție, în funcție de alegerea dvs. este nevoie:

    • reparare sau înlocuire, cu excepția cazului în cazul în care legea de garanție aleasă este imposibilă, sau în cazul în care debitorul - în comparație cu performanța altor pretenții de garanție - ar duce la o costuri suplimentare disproporționate, ținând seama reprezentat de stat în mod corect valoarea serviciului, greutatea și îndeplinirea drepturilor de garanție cu încălcarea interes pentru titular; sau
    • necesită livrarea proporțională a contractului, puteți corecta vina cheltuiala debitorului sau repara pe altcineva, sau se retrage din contract în cazul în care pârâtul nu a comis o reparație sau o înlocuire, o face (...) nu se pot întâlni, sau în cazul în care dreptul la reparații sau schimburi a expirat.
    Nu există loc pentru retragere din cauza unei erori nesemnificative.

    Corectarea sau înlocuirea ar trebui să se efectueze într-un termen rezonabil, ținând cont de natura chestiunii și de scopul propus de către deținătorul drepturilor.

    Când societatea este scutită de obligația de a o garanta?

    • Obligația de garanție a întreprinderii este scutită numai dacă dovedește că cauza defecțiunii a avut loc după livrare. Vă rugăm să rețineți că o garanție pentru același defect și cererile de garanție, răspunderea pentru produse și cererile de garanție și, în același timp, în paralel nu pretind, cu toate acestea, în caz contrar de garanție a drepturilor utilizatorilor care apar se bucură, indiferent de permisiunile descrise în produs și un secțiuni de garanție.
    • Furnizorul de servicii nu garantează dincolo de perioada de garanție (speranța de viață) pentru daunele provocate de uzură naturală.
    • Serviciul nu intră în garanție suplimentară sau garanție cu privire la orice daune care au apărut după transferul riscului de tratament eronate sau din neglijență, utilizarea excesivă sau expunerea, altele decât cele specificate motiv sau altă utilizare necorespunzătoare a produselor.
    • În cazul în care clientul validează înlocuirea nevoie în termen de trei zile lucrătoare de la data achiziționării (punere în funcțiune) din cauza eșecului de bunuri de larg consum, servicii de consum necesare pentru a înlocui articol, cu condiția ca incapacitatea de a preveni o posibilă utilizare abuzivă.
    • Garanția poate fi revocată dacă lucrările de reparații / instalare ale produsului nu sunt efectuate de o terță parte sau de o terță parte necalificată, iar eroarea a fost cauzată. De asemenea, poate duce la pierderea garanției dacă produsul arde, fracturi, fisuri sau alte deteriorări fizice, vizibile este sau utilizarea necorespunzătoare (produsul este utilizat ca o putere mai mare de setări din fabrică), instalare necorespunzătoare (cu excepția cazului în punerea în funcțiune a companiei sau a agentului său efectuate, sau dacă sarcini mecanice / electrice și alte non-de fitness pentru utilizare scop, depozitarea necorespunzătoare, vandalism, conținute în ghidul de gestionare a utilizatorilor depășește pe cea acordată instalării necorespunzătoare pot fi urmărite înapoi la eroarea de gestionare ghidul de utilizare), parametrii de specificație sunt ignorate părăsirea, daunele elementare, dezastrele naturale, au provocat eșecul.
    Sus
  • Procedura pentru reclamații în garanție

    Într-un contract între un consumator și o întreprindere, acordul părților privind dispozițiile regulamentului nu se poate îndepărta de dezavantajul consumatorului.

    Consumatorul este obligat să dovedească încheierea contractului (factură si chitanță).

    Întreprinderea este obligată să includă o evidență a cererii de garanție sau de garanție a consumatorului.

    Împachetați produsul în așa fel încât să nu poată fi deteriorat în timpul transportului. Nu putem accepta răspunderea pentru eventualele daune rezultate în urma ambalării necorespunzătoare.

    O copie a procesului-verbal este pusă la dispoziția consumatorului prompt și verificabil.

    În cazul în care afacerea dvs. este o garanție de consum sau de cerințele de garanție completat fezabilitatea nu poate face comentarii cu privire la anunțul atunci când poziția - în cazul respingerii motivelor de daună ale apariției posibilității organism de conciliere a obține refuz - în termen de cinci zile lucrătoare, acesta va fi justificat ca notificată consumatorului.

    Întreprinderea este obligată să țină procesul-verbal timp de trei ani de la data includerii sale și să îl prezinte la cererea autorității de audit.

    Compania trebuie să depună eforturi pentru a efectua corecții sau înlocuiri în termen de cel mult cincisprezece zile.

    Sus